Café K er blandt dem, der tilbyder levering af deres mad via Wolt, men i den seneste tid har den samme kunde, under forskellige aliaser, klaget over dem og ville have refundering hos Wolt. Nu er vedkommende blevet afsløret i at lyve.

En sandwich uden agurk i.

Det kan ske, at en kunde ikke vil have alt i en sandwich, og det tilpasser Café K i Fredericia sig efter. Således også, da en kunde kom med det ønske og ville have leveret via Wolt, men da kunden modtog sandwichen blev der indsendt en klage og krav om refundering af kunden. Café K oplyser, at kunden havde fået agurker i sandwichen, selvom kunden ikke havde bedt om det.

I den forbindelse er der bare et men. Café K kvalitetssikrer deres sandwich ved at tage et billede af dem på forhånd, før de sender dem ud af huset. Der bliver således taget billede af dem, hvor det bevises, at der eksempelvis ikke er agurk i. Til Wolt havde den pågældende kunde sendt et billede af sandwichen med agurk i, selvom det ikke var bestilt. Det billede er efterfølgende blevet sendt til Café K, der kan konstatere, at agurken slet ikke er skåret, som den bliver hos caféen. K

Tilfældet er ikke første gang. Café K har flere gange i den seneste måneds tid fået indberetninger om det samme, og nu viser det sig, efter at Wolt har tjekket efter, at der er tale om samme person, der har benyttet sig af tre forskellige brugere ved navnene Ole J., Per S. og Poul. Wolt har nu sat en stopper for det, da de pågældende brugere er blevet blokeret. Fælles for bestillingerne er også, at de alle er med glutenfri baguette.

Til gengæld kan Wolt intet gøre ved, at Café K, der er ratet i toppen blandt de virksomheder, som tilbyder Wolt-levering, har fået en rating på kun en stjerne tre gange fra Ole J., Per S. og Poul. Wolt kan ikke fjerne kunderatings så snart de er afgivet, da deres ratingsystem er bygget for ikke at kunne manipuleres.