Fredericia Håndboldklub har fundet en ny kommerciel chef. Valget er faldet på den 37-årige Morten Høite Hansen, der senest har været ansat som Head of Regional Sales hos Carlsberg Danmark.
FHK tog ved udgangen af oktober afsked med Lars Peter Hermansen, der var ansat som kommerciel direktør, men Hermansen ønskede at prøve noget nyt. Dengang meldte klubben ud, at de ville starte processen med at finde en kommerciel chef.
I samarbejde med Actief Hartmanns fandt FHK en række kandidater til stillingen, og valget faldt på Morten Høite Hansen, oplyser klubben i en pressemeddelelse.
Morten Høite Hansen har, ifølge pressemeddelelsen, erfaring inden for relationer og netværksopbygning. Han var blandt andet en central figur i planlægningen af “Danmarks største virtuelle vinsmagning”, der blev sendt på TV 2.
Den nye kommercielle chef har første arbejdsdag i FHK den 2. januar 2024. Til dagligt bor Morten Høite Hansen i Odense med sin hustru og deres to børn.