Købmænd fra MENY, SPAR og Min Købmand  i hele landet er gået sammen om at handle på vegne af deres kunder og levere varerne til døren. Den nye hurtige service, der skal hjælpe danskerne under COVID-19, hedder “Vi handler for dig”. I dag går platformen i luften over hele landet.

Det skal være nemmere at handle under COVID-19. Derfor har kæderne MENY, SPAR og Min Købmand oprettet et kundecenter til danskerne, hvor de hurtigt kan ringe ind, bestille deres varer og få dem leveret af deres lokale supermarked. 

“Vi handler for dig” er en ny platform, som er en særlig løsning oprettet i forlængelse af tiltagene i Danmark under COVID-19, og den vigtigste funktion er, at hjælpe danskerne til en nemmere hverdag, imens det står på. Platformen er blevet testet i Jylland og bliver fra i dag landsdækkende. 

– “Vi handler for dig” har fungeret rigtig godt og er blevet taget godt imod af kunderne, som er glade for, at de kan få vareudbringning fra deres lokale supermarked i en presset tid. Vi kan nu tilbyde denne service i hele landet, så vi kan give endnu flere danskere muligheden for at få leveret dagligvarer under COVID-19, siger Richo Boss, kædedirektør for SPAR, Min Købmand og Let-Køb. 

KFI Erhvervsdrivende Fond har sponsoreret platformen, der giver kunderne mulighed for at ringe og bestille varer fra deres lokale MENY, SPAR og Min Købmand. Servicen dækker Jylland, Fyn, Sjælland, Bornholm og de brofaste øer i Danmark. 

Ring og bestil dine varer 

Ca. 250 lokale supermarkeder tilbyder vareudbringning i hele landet. Platformen er lavet i samarbejde med RelationMedia, som håndterer et kundecenter, som tager imod alle opkald og bestillinger på 70702035. Derefter bliver ordren sendt ud til den lokale købmand, som pakker varerne og sørger for, at de er klar til chaufføren, der leverer ordren til kunden. 

– Det vigtigste for os har været, at det er en løsning, som er nem at gå til for vores kunder. Vi tror, at mange kunder som normalt sætter pris på at komme i butikken og have personlig kontakt, sætter pris på en løsning, hvor man kan ringe ind og føre en samtale med et levende menneske. Det er den form for personlig kontakt, service og nærhed vi praktiserer i vores butikker og som “Vi handler for dig” også står for, siger Kenneth Holmen Pedersen, kædedirektør i MENY. 

Alle skal have mulighed for hjælp til dagligvarehandel

Mange af MENY, SPAR og Min Købmands supermarkeder tilbyder allerede vareudbringning lokalt, men efterspørgslen på levering af dagligvarer er steget meget hurtigt i løbet af de sidste tre uger og har skabt et akut behov for flere leveringsmuligheder af dagligvarer inden for en kort tidsfrist. Levering koster 49 kr. uanset hvor meget, man bestiller. Betaling sker via Mobilepay. Leveringsgebyret går ubeskåret til RelationMedias chauffører og medarbejdere på kundecenteret. 

Læs mere på: https://www.dagrofa.dk/vi-handler-for-dig/

Følg
Notikation om
guest
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer