Mandag den 21. marts inviterer Louis Nielsen indenfor til en eksklusiv lancering af det helt nye brand Liberty. Med blomstret pynt og engelsk stemning kan du i løbet af dagen opleve den nye kollektion og samtidig få lidt godt til ganen.

Louis Nielsen Fredericia har netop fået en ny brillekollektion i butikkerne. Kollektionen fra det engelske brand Liberty består af 13 voksenstel, 3 børnestel og 3 par solbriller. Kollektionen er udviklet i eksklusivt samarbejde mellem Liberty og Louis Nielsen.

Mandag den 21. marts inviterer Louis Nielsen Fredericia indenfor til lancering af den nye kollektion, og butikken omdannes med blomster og pynt til et lille, engelsk univers. Samtidig inviteres kunderne på lidt godt til ganen i løbet af dagen.

I butikken glæder chefoptiker Michael Biegala sig til at præsentere den nye kollektion og bakkes op af Anders Hermansen, der er produktchef hos Louis Nielsen.

– Liberty er landet i butikken, og vi glæder os til at præsentere kollektionen med lidt engelsk forkælelse for alle interesserede, siger Anders Hermansen.

Blomstrede briller

Liberty blev grundlagt af Arthur Lasenby Liberty i 1875 og er mest kendt for brandets stormagasin, der ligger i hjertet af Londons shoppinggade Regent Street. Libertys karakteristiske blomsterrige og grafiske print ses i brandets kollektioner på både tøj, accessories og interiør. Netop blomsterprintet går også igen på flere briller i kollektionen.

Hos Louis Nielsen Fredericia forventer Michael Biegala, at de blomstrede stel vil blive populære i en årstid, hvor alt springer ud og solen kommer frem på himlen.

– De fleste danskere kender nok Liberty for deres blomstrede børnesengetøj og pyntepuder. Blomsterprintet er taget med i kollektionen, hvor det ses tydeligt på flere af brillerne i kollektionen, fortæller produktchef Anders Hermansen.

Hos Liberty er der begejstring for den nye kollektion, og det store engelske brand gik specifikt efter et samarbejde med Louis Nielsen.

– Med Louis Nielsens mange års erfaring med at tilbyde briller til en overkommelig pris til befolkningen og Libertys ikoniske tekstil- og kulturelle arv, er det et perfekt partnerskab. Vi er begejstrede for kollektionen, der perfekt indfanger Liberty, fortæller Madeleine Macay, der er CMO hos Liberty.

Børnestel med kant


Specielt børnestellene vækker opsigt med blomstrede stænger og et markant udtryk. Michael Biegala forventer, at de vil blive blandt bestsellerne.

Michael Biegala og kollegerne glæder sig til at invitere indenfor til at præsentation af kollektionen mandag den 21. marts i butikken.