EWII Koncernen udvider ledelsen og byder pr. 2 marts 2020 velkommen til Mette Daugård som direktør for forretningsudvikling og kundefastholdelse.

Mette Daugård kommer fra en stilling som marketingdirektør i Sydbank, hvor hun har haft stort fokus på kundefastholdelse og digitalisering.

”Vi er meget glade for at kunne byde velkommen til Mette Daugård, som kommer med nogle kompetencer, vi får stor glæde af,” siger EWII Koncernens administrerende direktør, Lars Bonderup Bjørn.

EWII Koncernen har de senere år har haft øget fokus på åbenhed og gennemsigtighed i energibranchen – en branche, der traditionelt kan være lidt svær at gennemskue for udenforstående.

”Det gør vi, fordi en energi-koncern er til for forbrugernes skyld, og EWII Koncernen skal give værdi for de kunder, der vælger at handle med os. Det er vores opgave at sikre, at vi har fokus på de områder, der betyder noget for kunderne, og her er Mette Daugård et ualmindeligt stærkt kort,” siger direktøren.

Mette Daugård har i sin tid hos Sydbank været med til at få virksomheden kåret til ”Årets Digitale Finansvirksomhed” og ”Banken med de bedste digitale kundeløsninger” i 2018. Hun har været med til at bygge markedsføringen af onlinesitet diba.dk op, og gjort Sydbanks forskellige platforme langt mere informative og brugervenlige – og det er det, der vigtigt for hende.

”Det handler om at tage kundernes briller på,” siger den nytiltrådte direktør, og uddyber:

”Nutidens forbrugere er intelligente, og bevidste om deres valg. Så en af de fornemste opgaver for EWII er at gøre det nemt for kunderne at træffe de valg, der passer til deres liv og værdier. Jeg er fagligt meget optaget af, hvordan man som virksomhed bliver god til at lytte og lære af kunderne, fordi deres mindset som regel skifter hurtigere end virksomhedernes,” siger Mette Daugård.

Følg
Notikation om
guest
1 Kommentar
Ældste
Nyeste Mest bedømte
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Martin T. K
Martin T. K
7 måneder siden

Det er fint nok som det er i dag. Der er ingen grund til at ansætte flere for det koster kun kunderne flere penge for vi får ikke nogen merværdi af det.. MEN vi vil gerne have en App til at kunne se sit varmeforbrug som man kan hos langt de fleste fjernvarmeselskaber, det vil gi værdi, men det kræver vel ikke flere direktører end dem der er i forvejen. Og så skal prisen igen ned på fj.varmen for den er steget med 1600,- om året.