Sundhed og selvforkælelse er tema for den nye guldmærkekampagne, som rammer føtex, Bilka og Salling den 9. januar 2016. Denne gang kan der samles mærker til bl.a. blodtryksmålere, analysevægte, håndklæder og massageapparater.

Jakob Nørgaard, der er indkøbschef og ansvarlig for loyalitetskampagner i Dansk Supermarked Group, forventer, at produkterne i kampagnen vil være relevante for rigtig mange.

– Vi tror, at en bred skare af forbrugere vil have interesse i et eller flere af produkterne. Nok er kosmetikspejl og ansigtsbørste primært interessant for kvinder, men blodtryksmåler, termometer, håndklæder og analysevægt er produkter, som vil appellere til en meget bred målgruppe, siger han.

De seneste kampagner har budt på alt fra gryder, bestik og køkkenprodukter til dyrekort og outdoor-udstyr, og det er første gang, at Dansk Supermarked forsøger sig med velværeprodukter.

– For os var det en oplagt idé at introducere en serie produkter, som understøtter øget velvære og en sund livsstil, når nu kampagnen skydes i gang med indgangen af det nye år, siger Jakob Nørgaard.

  • Guldmærkekampagnen indeholder velværeprodukter fra Beurer, ELLE by Beurer og Rosenthal
  • Kampagnen starter den 9. januar 2016 og løber til og med den 15. april 2016
  • For hver 50 kr. man køber for i føtex, Bilka, Salling og på www.føtex.dkwww.bilka.dkog www.salling.dk, optjener man 1 guldmærke
  • Fyldte samlekataloger kan indløses til og med den 22. april 2016 i et af føtex, Bilka eller Sallings varehuse
  • For hver 25 guldmærker man samler, får man op til 76 % rabat på et af de 12 Beurer eller Rosenthal produkter
  • I forbindelse med kampagnen kan kunder med fyldte samlekataloger deltage i konkurrencen om tre gavekort á kr. 10.000 til køb i føtex, Bilka eller Salling