CBB Mobil fik forleden to store priser ved Kundeservice Award 2016. Det er analyseinstituttet Wilke, der har foretaget stikprøvemålinger på kundeservicen hos virksomheder i detailhandlen i Danmark.

Prisen som samlet vinder af Danmarks bedste kundeservice får CBB Mobil, fordi de scorede højest i kategorien ”bedste digitale kundeservice” og samtidig fik en flot placering på telefonisk kundeservice. Derudover har Wilke vurderet de deltagende virksomheders modenhed og evne til at levere gode kundeoplevelser.

”CBB Mobil udmærker sig bl.a. ved at arbejde fokuseret med kundeservice på tværs af organisationen, således at en medarbejder hurtigt kan få adgang til kundens historik, uanset kontaktpunkt. Det giver sammenhæng og en bedre oplevelse for kunderne,” skriver Wilke i deres grundlag for kåringen af CBB Mobil som samlet vinder af Danmarks Bedste Kundeservice 2016. Læs mere om Wilkes undersøgelse her: www.wilke.dk/kundeserviceaward.

”Det er to rigtig flotte priser, vi har vundet, men bliver ikke en sovepude for os. Vi har ambitioner om at gøre kundeoplevelsen endnu bedre, både ved at fortsætte den digitale transformation af virksomheden, som vi er i gang med, og ved at fastholde fokus på at uddanne og udvikle medarbejderne. Kombinationen af de to ting vil give os endnu bedre mulighed for at drive relevant og nærværende kundeservice fremover,” siger CBB Mobils kundeservicechef Mikkel Flor Feldt.

Kundeservice på kundens præmisser

Det er ikke tilfældigt, at CBB Mobil får prisen som Bedste Digitale Kundeservice. Gennem det seneste år har selskabet nemlig arbejdet hårdt for at kunne servicere alle slags kunder på alle kanaler.

”På chatten svarer vi typisk inden for få sekunder, og det sker med afsæt i den træning, vores kundeservicemedarbejdere har fået i at svare i øjenhøjde med kunderne. Det er deres fortjeneste, at vi får maksimumpoint for den digitale tilstedeværelse,” siger Mikkel Flor Feldt.

CBB Mobil er en del af Telenor i Danmark.