Forside Fredericia Bjelds klumme: Træt af 3

Bjelds klumme: Træt af 3

DEL

Ej så galt gik det ikke, men det var lige før, at jeg måtte starte bilen og køre til 3 butikken i Kolding Storcenter og gøre en ekspedient lidt mere luftfattig!!

Lang historie kort, så kunne min telefon for 4. gang ikke tage billeder skarpt. Dvs. den kunne godt tage et billede tæt på, men ikke hvis der var mere end 40 cm. til objektet..

Den er tidligere blevet repareret hos 3’s værksted i udlandet, så det tager lidt mere end et par dage, inden jeg får den retur. Sidste gang jeg måtte undvære den, gik der 15 dage, inden jeg igen kunne køre til Kolding og hente den!

Den har i alt været til reparation 4 gange (også en fejl med fugt i opladeren, som egentlig ikke var fugt, da jeg kunne ”snyde” den, ved at oplade med en magnet oplader, og vupti så var problemet væk..)

Meeeen 5 gange reparation på lidt over et år, det blev for meget for Mette B. Nu syntes jeg, det var på tide, at de enten gav mig pengene tilbage eller rystede op med en ny telefon..

Min søn blev sendt ned med telefonen samt en fuldmagt, men nej, den måtte han ikke aflevere?!?! Ejeren skulle være der personligt?? Bare for at aflevere den til reparation!!! (Denne påstand, er jeg ikke sikker på der er hold i!)

Efter at have læst lidt op på forskellige hjemmesider, kan jeg forstå, at 3 mobil ikke har så mange forsøg til at udbedre fejlen.. Men hvordan får man lige forklaret det til en ung herre i 3 butikken eller en kvinde i 3 support, som ikke tør/må tage et ansvar. Det er åbenbart kun en person på værkstedet, som må tage en beslutning.

Det hele er endt med, at jeg har sendt en klage.. Ikke noget jeg ellers gør så meget i, men min puls kunne ikke klare, at blive sendt op i det bordeux felt igen, når de i 3 butikken ville sende den på værksted, for at høre hvad de skulle gøre.. (Har ringet pænt og spurgt til proceduren). Så nu sidder jeg spændt og venter… for den søde dame hos 3’s klage personale skrev:

“Det lyder som en meget irriterende sag og jeg vil se nærmere på den. Jeg skal have fat i værkstedet, inden jeg kan komme med en afgørelse”

Er i tvivl om, hvorfor værkstedet skal ind over igen? Det hele står jo på min ”journal”, så de kan se den tidligere er repareret for samme problem 3 gange.. Nogle der kan hjælpe mig med svar her??

Er der andre, som har været udsat for noget lignende hos 3 mobil? Eller med en Samsung Galaxy S8?

Håber at kunne sende nogle fede billeder med næste uges klumme.. Mit positive (ikke naive ) sind tror på, at jeg får en ny mobil

Lidt stive smil

Mette Bjeld
http://www.bjeld.dk/

https://www.facebook.com/mrhoejer/
DEL